Про компанію DELTA FOOD

Про компанію DELTA FOOD

Компанія DELTA FOOD є виробником майонезів, майонезних соусів, кетчупів, гірчиці та соняшникової олії. За роки своєї праці компанія стала лідером з виробництва майонезів і майонезних соусів в категорії ВТМ. Ми виробляємо Private label-продукцію для провідних міжнародних, національних і локальних торговельних мереж.

З 2015 року DELTA FOOD активно розвиває власний бренд – ТМ Гуляй-поле, під яким випускаються майонези та майонезні соуси високої якості та складу. На сьогоднішній день лінійка продукції розширилася за рахунок виробництва соняшникової олії та гірчиці. Накопичений впродовж десятиріччя досвід є гарною платформою для подальшого збільшення виробництва, в найближчих планах –  виведення на ринок нових позицій під власним брендом.

Завдяки ретельно організованій дистрибуції продукція ТМ Гуляй-поле присутня у всіх областях України –  на ринках, в продуктових крамницях різного масштабу, а також на полицях найбільших торговельних мереж.

  • 2009 рік - створення ТОВ «ТД «Дельта»: випуск на ринок продукції (майонез, гірчиця)
  • 2012 рік - початок багаторічної плідної співпраці Компанії з найбільшою національною торговельною мережею «АТБ-маркет»
  • 2014 рік - проведено модернізацію обладнання. Вихід на ринок лінійки майонезів під брендом Гуляй-поле
  • 2016 рік - компанія ТОВ «ТД «Дельта» визнана переможцем Національної бізнес-премії «Private Label-2016. Кращий партнер року» в номінації «Справедлива ціна»
  • 2020 рік – придбано нове обладнання для фасування фігурного дойпаку з верхнім штуцером для лінійки продукції компанії
  • 2021 рік – проведено модернізацію лінії розливу фасованої соняшникової олії у Гуляйполе
  • 2022 рік – проведено передислокацію виробництва з Гуляйполя до Тернополя (Захід України), станом на сьогодні компанія має два виробничих майданчика
  • 2022 рік - успішно пройдено сертифікацію IFS та ISO на виробничих майданчиках компанії.
Наша місія та стратегія

Наша місія та стратегія

Місія — робити життя людей смачніше та яскравіше!

Стратегія компанії — стати для споживачів синонімом смаку, якості, доступності та простоти продуктів харчування

Нашi цiнностi

Нашi цiнностi

01.

відповідальність

Ми несемо відповідальність за те, що робимо

02.

уважність

Ми уважні до потреб наших клієнтів

03.

чесність

Ми відкриті та чесні з нашими клієнтами

04.

якість

Ми створюємо продукт, в якому впевнені самі

05.

результативність

Ми націлені на результат, а не на процес

06.

безперервний розвиток

Наші досягнення стимулюють наш розвиток