22.12.2020

DELTA-FOOD випустила соняшникову олію в пляшці 1,8 літри

Компанія DELTA–FOOD випустила соняшникову олію в новій пляшці ємністю 1,8 літри. Випуску нової позиції передувала розробка пляшки, якою б було зручно користуватися в приготуванні їжі, а ємність дозволяла економити на упаковці для економних господинь.

На відміну від загальної тенденції зміни ваги та об’єму  на меншу, бренд Гуляй-поле також продовжує пропонувати ринку олію фасуванням 1 л та 5 л.  Розширення лінійки фасованої соняшникової олії не закінчується випуском пляшки 1,8 літри, адже попереду виведення нової пляшки ємністю 3 літри. І хоча бренд Гуляй-поле дбає про ергономічність пляшок, в яких пропонує споживачеві олію, слід пам’ятати, що соняшникову олію краще зберігати  у скляному посуді. Якщо ж зручніше зберігати олію в тарі, в якій її купували, слід дотримуватися умов зберігання, а саме тримати в закритих затемнених приміщеннях в рекомендованому інтервалі температур від 0 ° C до 30 ° C включно.

Соняшникова олія ТМ Гуляй-поле  має мінімальний терміну придатності 2 роки. Відповідний технічний висновок наданий Українським науково-дослідним інститутом олії та жирів Національної академії аграрних наук України в липні 2020 року.

Соняшникова олія рафінована дезодорована марки «П» ємністю 1,8 літри відвантажується у ящиках, в кожному по 8 одиниць пляшок.

Довідка: ТМ «Гуляй-поле» є торговельною маркою DELTA-FOOD (ТОВ ТД «Дельта», Запоріжжя, 2009 рік). Компанія DELTA-FOOD є виробником майонезів, соусів, гірчиці, соняшникової олії та кукурудзяної палички. За роки своєї роботи компанія стала лідером з виробництва майонезів і майонезних соусів в категорії СТМ для провідних міжнародних, національних і локальних торгових мереж. З 2015 року DELTA-FOOD активно розвиває власний бренд – ТМ Гуляй- поле, під яким випускаються майонези, соуси, гірчиця, соняшникова олія, кукурудзяна паличка високої якості і натурального складу. Накопичений протягом десятиріччя досвід є гарною платформою для подальшого збільшення виробництва, в найближчих планах – виведення на ринок нових позицій під власним брендом. Завдяки ретельно організованій дистрибуції продукція Гуляй-поле присутня у всіх областях України – на ринках, в продуктових магазинах різного масштабу, а також на полицях найбільших торговельних мереж