14.05.2020

Новинка: від запоріжців для Південної столиці

DELTA FOOD, власник торговельної марки Гуляй-поле, впровадила новинку у своїй лінійці майонезів: майонез Традиційний 67% у пластиковому стаканчику-шайбі.

Однорідний з ніжним смаком Традиційний є улюбленим майонезом як для салатів та соусів, так і для запікання святкових страв. Щільна консистенція досягається за рахунок використання кращих натуральних продуктів – яєчного жовтка та натуральної соняшникової олії. Саме Традиційний було розфасовано в улюблену багатьма одеситами упаковку – пластиковий стаканчик-шайбу. У такому пакуванні майонез продається в Одесі вже майже 70 років. Спробувати яскравий смак майонезу Традиційний  у шайбі можна лише в Одесі, тож  є ще один гарний привід відвідати Південну столицю!

В найближчих планах випуск на ринок лінійки соусів та розширення асортименту майонезів. Цього року ми готуємося впровадити унікальний для українського ринку формат пакування соусів і вже інвестували у нове обладнання для фасування продукції у фігурний дойпак з верхнім штуцером. В активній розробці знаходиться і проект розширення портфелю бакалійної групи товарів під Гуляй-поле, про новинки якого ми інформуватимемо наших партнерів окремо вже до кінця цього року.

Довідка:

ТМ «Гуляй-поле» є торговельною маркою DELTA FOOD (ТОВ ТД «Дельта», Запоріжжя, 2009 рік).  Компанія DELTA FOOD є виробником майонезів, майонезних соусів, гірчиці і соняшникової олії.  За роки своєї роботи компанія стала лідером з виробництва майонезів і майонезних соусів в категорії СТМ для провідних міжнародних, національних і локальних торгових мереж.  З 2015 року DELTA FOOD активно розвиває власний бренд – ТМ Гуляй-поле, під яким випускаються майонези, майонезні соуси, гірчиця, соняшникова олія високої якості і натурального складу.  Накопичений протягом десятиліття досвід є гарною платформою для подальшого збільшення виробництва, в найближчих планах – виведення на ринок нових позицій під власним брендом.  Завдяки ретельно організованою дистрибуції продукція Гуляй-поле присутня у всіх областях України – на ринках, в продуктових магазинах різного масштабу, а також на полицях найбільших торговельних мереж.