
01.06.2020
DELTA FOOD приготувала новинки для horeca-клієнтів до пост-карантинного відкриття ресторанів та кафе
DELTA FOOD, власник торговельної марки Гуляй-поле, спеціально до відкриття літніх майданчиків ресторанів та кафе, пропонує своїм horeca-клієнтам розширений асортимент майонезів та гірчиці у зручній упаковці.
До затребуваної лінійки 30% майонезного соусу «Салатний» та 67% майонезу «Традиційний» додалися інші позиції: 15% майонезний соус «Легенький», 50% майонезний соус «Сімейний» та 72% майонез «Домашній». Тож ресторани та кафе можуть вибрати саме той варіант, який буде доречний для їх меню: від легенького соусу для швидкого літнього меню кафе та сіті-фуд-закладів до домашнього майонезу для натурального ситного меню кращих ресторанів будь-якої кухні світу. Всі позиції йдуть у трьох видах пакування: у відрах вагою 4,5 кг та ящиках вагою 10 та 15 кг
У horeca-асортимент також включено два види гірчиці: Гостру та Пекельну. Обидва смаки представлено в тих же вагових категоріях, що і майонезні соуси та майонези: відро 4,5 кг, ящики 10 та 15 кг. Гірчиця – незамінна приправа для нашого раціону, тож входить до складу багатьох страв: від бургерів та хотдогів до вишуканої індички запеченої з розмарином, гірчицею та медом. Вона відмінно поєднується з м’ясними стравами та сиром, збагачує смак салатів та додає пікантності бутербродам, доречна в соусах та маринадах, тож дуже затребувана більшістю ресторанів та кафе.
Для зручності закладів харчування та виробничих майданчиків з випікання піци, виробів з листкового тіста та швидкої їжі для фуд-кортів компанія також пропонує соняшникову олію Гуляй-поле в ємності 5 літрів.
В найближчих планах випуск покращеної формули соняшникової олії, яка дозволить збільшити тривалість використання при готуванні у фритюрі та тривалому смаженні.