30.03.2020

Нові продукти, збільшення інвестицій та амбітні плани: підсумки 2019 року

DELTA FOOD, власник торговельної марки Гуляй-поле,  підбила підсумки  2019  року та рада поділитися досягненнями та своїми планами на поточний рік.

Обсяг інвестицій за останні два роки збільшився у 2,5 рази та, в основній масі був спрямований на розширення асортименту продукції ТМ «Гуляй-поле» за допомогою вдосконалення технологій та придбання нового обладнання. З’явилися новинки – гірчиця Пекельна та Гостра, які розроблені технологами компанії на базі кращих інгредієнтів, та вже завоювали своїх прихильників серед споживачів. Також до портфелю продукції додано соняшникову олію у пляшках – 1л та 5 л. В 2019 році було проведено ребрединг упакування майонезів та майонезних соусів, і улюблена багатьма торговельна марка Гуляй-поле стала ще більше виділятися на полицях крамниць, адже має нестандартну для сегменту візуалізацію. Всі позиції компанії можна переглянути на оновленому сайті delta-food.ua. На даний момент DELTA FOOD  випускає 70% від усього обсягу ринку private label України в категорії майонез і  бездоганно проходить незалежний аудит.

«Ми задоволені результатами минулого року, – коментує Тарас Кутко, генеральний директор DELTA FOOD, -втім перед собою ми ставимо дуже амбітні плани збільшити асортимент своєї продукції, посилити присутність на ринку України та розширювати свою присутність поза її межами. Ми розуміємо, ті виклики, з якими спіткнулося людство і наша країна зокрема, і намагаємося робити свій посильний внесок в стабілізацію ситуації – від допомоги медичним закладам до забезпечення своїх робітників роботою, заробітною платнею, засобами захисту, та виконуючи свої зобов’язання перед споживачами, партнерами та державою. Наша продукція є в крамницях, ми продовжуємо дотримуватися своєї норми постачання продукції партнерам – до 5 днів, ми сплачуємо податки державі. І віримо, що спільними зусиллями ми подолаємо COVID-19 та зможемо втілити всі свої плани».

В своїй рецептурі майонезів бренд Гуляй-поле дотримується ДСТУ 4487:2015 та використовує кращу соняшникову олію, яєчний жовток і гірчичне масло.  Всі ці інгредієнти в помірних нормах споживання позитивно позначаються на роботі шлунково-кишкового тракту, підвищують імунітет, запобігають передчасному старінню, розганяють метаболізм і сприятливо впливають на серцево-судинну систему. Майонези дуже полюбилися шанувальникам якісних продуктів, особливо жінкам, які дотримуються здорового харчування та намагаються урізноманітнювати раціон своєї родини, додаючи смаків у традиційні блюда.   При цьому і майонезні соуси – популярний продукт пісного меню – стають кращим вибором серед соусів без додавання яєчного жовтка саме завдяки своєму натуральному складу.

Довідка:

ТМ «Гуляй-поле» є торговельною маркою DELTA FOOD (ТОВ ТД «Дельта», Запоріжжя, 2009 рік).  Компанія DELTA FOOD є виробником майонезів, майонезних соусів, гірчиці і соняшникової олії.  За роки своєї роботи компанія стала лідером з виробництва майонезів і майонезних соусів в категорії СТМ для провідних міжнародних, національних і локальних торгових мереж.  З 2015 року DELTA FOOD активно розвиває власний бренд – ТМ Гуляй-поле, під яким випускаються майонези, майонезні соуси, гірчиця, соняшникова олія високої якості і натурального складу.  Накопичений протягом десятиліття досвід є гарною платформою для подальшого збільшення виробництва, в найближчих планах – виведення на ринок нових позицій під власним брендом.  Завдяки ретельно організованій дистрибуції продукція Гуляй-поле присутня у всіх областях України – на ринках, в продуктових магазинах різного масштабу, а також на полицях найбільших торговельних мереж.