13.10.2020
Простота форми і кольору в дизайні паковання кукурудзяних паличок Гуляй-поле
На сайті sostav.ua вийшла стаття про нову продукцію компанії DELTA–FOOD – кукурудзяну паличку. Повний матеріал можна переглянути за посиланням. В статті агентство «ВАРТО» – розробник лаконічного і стильного дизайну паковання для кукурудзяних паличок ТМ “Гуляй-поле” розповідає про історію створення продукту.
“Перш ніж приступити до дизайну, ми традиційно максимально занурилися в проект: вивчили аудиторію, провівши опитування серед знайомих, які купують кукурудзяні палички. І виявили цікавий інсайт, який врахували при розробці упаковки. Споживачам важливо бачити саму паличку, вони визначають солодкість продукту по цукровому шару на ньому “- ділиться Анна Гавура, керівник відділу проектів агентства комунікацій “ВАРТО”.
Так, в дизайні упаковки з’явилося прозоре віконце вгорі. ТМ “Гуляй-поле” вже відомий і улюблений бренд в категорії майонезів зі своїм Маскота – півником. На старті проекту виникло питання – чи варто продовжувати використовувати в новій категорії продукту героя майонезной лінійки або створювати упаковку без прив’язки до існуючої лінійці.
“Разом з агентством шукали відповідь на це питання, оцінюючи все “за” і “проти”. Командою було опрацьовано обидва варіанти, і запропоновано нам декілька концепцій на вибір – з півнем і без. В результаті ми вирішили продовжити історію з героєм, який вже полюбився споживачам. Образ для упаковки кукурудзяної палички вийшов настільки яскравим і характерним, що ми створили і запустили лінійку стікерпаків для Viber та Telegram, “- розповідає Фатіма Тисячник, маркетинг директор DЕLTA-FOOD (ТМ” Гуляй-поле “).