27.08.2020

DELTA-FOOD: коментарі наших фахівців в ЗМІ

Сучасне навчання набирає нових обертів! Люди навчаються як поодинці, так і колективами. Яскравим прикладом тому є наша компанія DELTA-FOOD, співробітники якої наразі проходять навчання у відомій школі бізнесу Висоцького. Завдяки власнику компанії  Роману Міщенко та CEO Тарасу Кутко команда отримала можливість підвищити свій рівень знань в організаційному менеджменті. Маркетинг-директор DELTA-FOOD Тисячник Фатіма у  інтерв’ю відомому запорізькому глянцю  – журналу “Афіша Запоріжжя» –  розповіла про отримання знань та джерела натхнення на нові звершення.

«Натхнення кожен черпає з тих джерел, які дають можливість заповнити ресурс: спілкування з друзями, книги, споглядання природи або спорт.  Мої ресурси – все перераховане, і звичайно, в першу чергу – люди.  Це команда, в якій я працюю.  Кожен співробітник в нашому колективі DELTA-FOOD – унікальна особистість зі своїми інтересами, хобі та досягненнями.  Обмін інформацією часто може стати основою для креативних рішень, де навіть спілкування про хобі може стати платформою для інновацій.  В даний час з ініціативи власників бізнесу вся команда підприємства проходить навчання в Школі бізнесу Висоцького, впроваджуючи інструменти управління, які в тому числі актуальні й в приватному житті.  Крім цього, всередині команди ми обмінюємося інформацією, враженнями від навчання (MBA програми, вузи, курси), книгами і фільмами, які вражають.  В нашій корпоративній бібліотеці можна знайти книги від надихаючих особисто мене Нассіма Талеба і Мічіо Каку до гуру менеджменту Іцхака Адізеса і Стівена Кові.  Власне практика провідних світових компаній є хорошим джерелом для антикризових стратегій».

Ознайомитися з повною версією статті можна за посиланням.

Довідка:

ТМ «Гуляй-поле» є торговельною маркою DELTA FOOD (ТОВ ТД «Дельта», Запоріжжя, 2009 рік).  Компанія DELTA FOOD є виробником майонезів, майонезних соусів, гірчиці і соняшникової олії.  За роки своєї роботи компанія стала лідером з виробництва майонезів і майонезних соусів в категорії СТМ для провідних міжнародних, національних і локальних торгових мереж.  З 2015 року DELTA FOOD активно розвиває власний бренд – ТМ Гуляй-поле, під яким випускаються майонези, майонезні соуси, гірчиця, соняшникова олія високої якості і натурального складу.  ТМ Гуляй-поле увійшла в ТОП-100 найуспішніших географічних брендів за версією Forbes (липень\ серпень 2020). Накопичений протягом десятиліття досвід є гарною платформою для подальшого збільшення виробництва, в найближчих планах – виведення на ринок нових позицій під власним брендом.  Завдяки ретельно організованою дистрибуції продукція Гуляй-поле присутній у всіх областях України – на ринках, в продуктових магазинах різного масштабу, а також на полицях найбільших торговельних мереж.