26.08.2020

Forbes: ТМ Гуляй-поле в ТОП-100 географічних брендів

ТМ Гуляй-поле (DELTA-FOOD) увійшла в ТОП-100 географічних брендів за оглядом видання Forbes. Рейтинг оприлюднено в номері липень-серпень 2020 року. Forbes відібрав 100 найуспішніших брендів, що прив’язані до локальних назв міст чи селищ.

Топографічний неймінг – це не просто маркетингове рішення, але й відповідальність перед людьми, котрі асоціюють себе з містом чи регіоном. Особливо, якщо йдеться про бренди з багаторічною історією. Можна казати, що кожен якісний продукт, що названий на честь одного регіону, а спожитий в іншому, – маленький крок до розвитку країни.

«Для нас потрапити в такий рейтинг – велика несподіванка, втім ми розуміємо, що активно й успішно «говоримо» про Гуляйполе через свій продукт – і не лише по Україні, але й закордоном, – коментує Тарас Кутко, CEO DELTA-FOOD, – Особливості споживання майонезу та соусів враховують історичну прив’язку до певного пакування та зазвичай регіонального виробника. Втім, Гуляй-поле намагається запропонувати споживачам по всій Україні ті види пакування, які звичні саме для певного регіону, при цьому зберігаючи високий стандарт якості та натуральності при виробництві своїх продуктів. Наприклад, ми робимо філ-паки для Харківського регіону, та майонез в шайбі – для Одеси та Вінниці. Та поширюємо знання Гуляй-поля по всій країні».

«Підприємець відрізняється від спеціаліста тим, що бере на себе ризики. Успішний бренд – не про «з одного боку», «з іншого боку», а про пристрасть до того, що ти робиш. Forbes відібрав 100 брендів, в основі яких є любов до рідного міста, села, місцевості. Ці приклади доводять: пристрасть працює», – так автори дослідження обгрунтовують свою добірку ТОП 100 географічних брендів.